Momenteel bekijk je deze website in een verouderde browser.

Help

Heb je als medewerker of student hulp nodig? Hier staan wat oplossingen voor de meest voorkomende problemen. 

Als je er niet uit komt dan neem je contact op met Het Servicepunt.

  • Liquit agent installeren

    Sommige tegels op de portal hebben de Liquit agent nodig voor een juiste werking, deze kun je downloaden voor Windows of voor MacOS

  • Wachtwoord vergeten (student)

    Wanneer je als student jouw wachtwoord niet meer weet, kun je hier de instructies vinden om het wachtwoord opnieuw in te stellen.

  • Wi-Fi (eduroam) instellen

    Ben je student of medewerker van ROC Nijmegen? Dan kun je veilig op internet via eduroam. Hier vind je de instructies voor het verbinden van je apparaat met Wi-Fi (eduroam).

  • Multi Factor Authenticatie (MFA)

    Multifactor authenticatie, afgekort als MFA, is een extra beveiliging voor jouw account. Naast je inlognaam en wachtwoord (iets dat je weet), moet je inloggen met de Microsoft Authenticator App op je telefoon (iets dat je hebt). Door deze combinatie van "iets dat je weet" en "iets dat je hebt" is jouw account extra goed beschermd. Wel zo veilig! Het instellen van MFA is supereenvoudig! Begin op...

  • Hulp op afstand

    Om je op afstand te kunnen helpen kun je hier TeamViewer downloaden en starten.

  • Microsoft Teams

    Om jouw online bezoek soepel te laten verlopen geven we je graag wat tips.

  • OnStage

    In de handleidingen hieronder lees je meer over hoe je OnStage kunt gebruiken.

  • Studentenapp

    Kom je er niet helemaal uit met Mijn ROC Nijmegen studentenapp ? Loop je ergens tegenaan of werkt er iets niet in de app? We helpen je graag. Download nu de Mijn ROC Nijmegen app!

Terug naar boven