Help

Heb je als medewerker of student hulp nodig? Hier staan wat oplossingen voor de meest voorkomende problemen. 

Als je er niet uit komt dan neem je contact op met Het Servicepunt.

  • Hulp bij Multifactor authenticatie

    Voor hulp bij het instellen van Multifactor authenticatie, bekijk deze instructievideo

  • MS Teams

    Om jouw online bezoek soepel te laten verlopen geven we je graag wat tips: Zorg dat je op tijd inbelt. Zorg dat je je goed voorbereidt, maak bijvoorbeeld een lijstje met vragen die je graag zou willen stellen. Wil je aan de sessie deelnemen met een mobiel apparaat (telefoon of tablet) download dan vooraf de Teams app . Om deel te nemen vanaf een laptop of computer kun hoef je geen programma te...

  • OnStage

    In de handleidingen hieronder lees je meer over hoe je OnStage kunt gebruiken.

  • Hulp op afstand

    Om je op afstand te kunnen helpen kun je hier TeamViewer downloaden en starten

  • Easy Mp Software

    Hier is de software te downloaden om de beamers draadloos te verbinden Easy MP Software .

  • HD bord Software V9.0

    Hier kun je de HD Bord Software V9.0 software downloaden. Voor HW98 is de vogende software nodig: 1. HD Bord Software V9.0 voor HW98 en Extra benodigde Drivers HW98 , deze bevatten extra drivers die momenteel op de Heyendaalse weg nog benodigd zijn

  • Driver Follow Me Printer

    Om op een Unmanaged Laptop op dezelfde manier te printen als op een managed laptop moet de Follow-Me advanced Printer geinstalleerd worden. Let Op! zoek eerst de Printernaam in de handleiding van Print.roc-nijmegen.nl.

  • Eduroam/WiFi

    Wanneer je medewerker of student ben bij ROC Nijmegen, kun je gratis en veilig gebruik maken van WiFi via eduroam.